1. Declaratie de conformitate
Noi, PTECH Computers SRL cu sediul in str. Dumitru Corbea, nr. 1, Gherla, declaram pe propria raspundere ca produsele afisate in CERTIFICATUL DE GARANTIE la care se refera aceasta declaratie sunt in conformitate cu standardele romane. Produsele sunt fabricate in UE, Taiwan, Vietnam sau China.
Locul si data emiterii declaratiei: Gherla, 2020 Administrator Ptech Computers & Service
2. Conditii generale de garantie
Drepturile consumatorului sunt conforme cu prevederile OG 21/1992, legea 449/2003 privind protectia consumatorilor, republicata cu modificarile si completarile ulterioare si OUG34/2014 privind obligatiile ce revin agentilor economici in comercializarea produselor de folosinta indelungata destinate consumatorilor. Ptech Computers & Service garanteaza buna functionare a produselor furnizate, in conditiile respectarii instructiunilor de instalare, punere in functiune, utilizare, intretinere, manipulare, transport si depozitare. Intretinerea periodica a echipamentelor intra in sarcina consumatorului. Consumatorul trebuie sa foloseasca numai materialele originale recomandate de producator. Perioada de garantie este cea prevazuta de legislatia in vigoare si se calculeaza de la data vanzarii. Garantia se prelungeste cu timpul scurs de la data intrarii echipamentului in service pana la data anuntarii reparatiei acestuia. Echipamentele defectate in termenul de garantie, atunci cand nu pot fi reparate sau cand durata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute depaseste 10% din termenul de garantie, la cerere, vor fi inlocuite. In cazul in care componenta defecta nu se mai fabrica ne rezervam dreptul de a o inlocui cu o componenta asemanatoare, clientul urmand sa plateasca o diferenta de pret daca este cazul. In cazul defectelor care necesita inlocuirea unor piese care nu se gasesc in magazinul vanzatorului si sunt solicitate din import termenele prevazute se decaleaza in functie de timpul de achizitie din import, dar nu mai mult de 20% din perioada de garantie.
Echipamentele trebuie aduse in reparatie cu cablurile si cu accesoriile originale, prezentate in ambalajul original.In termenul de garantie centrul de service va repara sau inlocui gratuit partile defecte ca urmare a viciilor de fabricatie nu insa defectele datorate greselilor de operare si a nerespectarii instructiunilor de exploatare si utilizare. Piesele inlocuite raman in proprietatea PTECH Computers & Service. Nu se vor inlocui gratuit piesele de uzura regulate(specificate ca atare de producator in documentatia de service si cu durata de utilizare normata mai mica decat perioada de garantie) si cele ale caror defectari se datoreaza neinlocuirii la timp a pieselor de uzura regulate sau a autilizarii neadecvate. Manipularea gresita a carcaselor echipamentelor si componentelor nu sunt acoperite de garantie. Garantia este asigurata pentru defectele aparute din vina producatorului nu si din vina unei exploatari defectuoase din partea beneficiarului, cum ar fii: setari si instalari incorecte; prize fara impamantare; socuri de tensiune, datorate fluctuatiei retelei electrice; medii improprii folosirii echipamentului; supunerii la variatii mari de temperatura si presiune; socuri mecanice; patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor si componentelor; pierderi sau avarii survenite in timpul transportului, catastrofe, accidente, furt; variatii ale tensiunii de alimentare, supratensiuni pe interfata; conectarea sau deconectarea anumitor componente in timpul functionarii, incercarea de a suprasolicita echipamentele peste specificatiile producatorului. Pentru cereri de garantie ce nu sunt reale (spre exemplu, echipamentul este utilizat si/sau setat incorect) ne rezervam dreptul de a percepe taxa de constatare.
Raspunderea asupra ambalarii echipamentului pentru transportul la centrul de service apartine beneficiarului precum si costurile de transport pana la centrul de service. In perioada de garantie este interzisa demontarea sau interventia altor persoane decat a personalului autorizat. Beneficiarul trebuie sa anunte in cel mai scurt timp orice defectiune aparuta la echipament sau componenta catre departamentul de service. Nerespectarea de catre beneficiar a instructiunilor de utilizare date de producator duce la pierderea garantiei echipamentului.
Depanarea va avea loc in cadrul departamentului service al PTECH Computers & Service din str. Vasile Alecsandri nr.2, Gherla.
Pierderea garantiei poate aparea in urmatoarele cazuri:
• Defectari din cauza neglijentei, neatentiei, transportului sau manipularii necorespunzatoare;
• Incredintarea produsului spre reparatie altor persoane decat celor autorizate;
• Echipamentele nu au fost montate de catre o persoana autorizata sau nu s-au respectat specificatiile producatorului (impamantari, fixare...);
• Sigiliile si/sau elementele de identificare ale produsului nu sunt intacte;
• Fortarea parametrilor constructivi in vederea depasirii performantelor constructive;
• Prezinta deteriorari mecanice(carcase sau parti interne interne ciobite, lovite, deformate,componente electronice de putere mica explodate, procesoare cu urme evidente de supraincalzire sau cu fisuri ca urmare a instalarii improprii a coolerului, cu pini lipsa sau indoiti, taieturi ale cablajelor componentelor, cd-uri sparte in interiorul cd-rom-ului, lipsa unor piese ale produselor parte integranta a acestora, lipsa sau distrugerea seriei de fabricatie si a etichetelor de pe echipamente, prezinta urmele unei supraincalziri...);
• Mediul in care au lucrat nu este cel conform cu specificatiile(praf, soare, umiditate, variatii mari de temperatura...);
La solicitare acordarii garantiei trebuie sa se prezinte:
• Certificatul de garantie;
• O mentionare scrisa a defetului;
• Documentatia tehnica si/sau accesoriile cu care a fost livrat;
• Pentru solutionare este nevoie de prezentarea produsului in ambalajul original;
Lipsa oricarui element din cele mentionate anterior atrage imposibilitatea acordarii garantiei. Garantia nu este transmisibila, PTECH Computers nefiind raspunzatoare in fata tertilor.
3. Limitele garantiei
PTECH Computers nu raspunde pentru daunele produse direct sau indirect, datorita nefunctionarii echipamentelor. Nu raspunde pentru nici un fel de paguba privind pierderea de date sau de profit datorita defectarii unei componente, sau de nefunctionare a echipamnetelor. PTECH Computers nu isi asuma nici un fel de raspundere asupra eventualelor pierderi de date, informatii sau configurari existente, in urma unor defectiuni ale echipamentelor. Nu suntem respunzatori de eventualele incompatibilitati intre subansamblele comercializate de noi si produsele comercializate de alte firme. Materialele consumabile si/sau accesoriile (dischete,CD,etc.) nu fac obiectul garantiei. Garantia nu acopera integritatea datelor stocate pe orice tip de suport. De aceea atragem atentia asupra necesitatii salvarii periodice a tuturor datelor posibile a fi pierdute, orice reclamatii ulterioare considerandu-se nefondate. Produsele respecta calitatea prescrisa de Comunitatea Europeana si corespund cerintelor de securitate si protectie a vietii, sanatatii mediului, asa cum prevede Declaratia de Conformitate emisa de producator.
4. Conditii tehnice generale de instalare si utilizare
Produsele livrate au in componenta subansamble electronice si mecanice care necesita respectarea cu strictete a urmatoarelor conditii generale de instalare si utilizare: tensiune de alimentare: 220V; prize cu impamantare corecta: tensiune de max. 1V intre carcasa echipamentului si nulul prizei de alimentare(cu aparatul pornit); temperatura: 10-35 grade C; umiditate: 65% fara condensare; presiune atmosferica: 84-104 kPa; conectarea perifericelor la calculator se face cu echipamentele deconectate de la retea si cu calculatorul oprit.
Nu este permisa oprirea /pornirea succesiva a echipamentelor la intervale mai mici de 30 de secunde. In cazul caderii de tensiune in reteaua de 220V deconectati imediat statia de lucru si reporniti-o numai dupa restabilirea completa a tensiunii. Pentru a evita socurile de tensiune se recomanda utilizarea unei surse UPS pentru evitarea defectarii datorita fluctuatiei retelei electrice.
5. Detalii despre retur
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
• – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
• – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos.
6. Conditii generale pentru returul produselor vandute si expediate de PriceHunters:
• Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la software-ul inițial.
• Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
• Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
• Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
• Poti returna foliile pentru tablete, telefoane mobile și eBook readere doar dacă nu le-ai folosit.
• Poti returna consumabilele sanitare (măști de protecție, mănuși, dezinfectant sau alte produse din categorie ) doar dacă acestea sunt sigilate și fără urme de folosință.
• Poți returna becurile, lanternele, prelungitoarele, prizele, bateriile, acumulatorii si incarcatoarele, doar daca sunt sigilate.
• Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
• Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
• Electrocasnicele mici, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie aduse curate pentru ca returul sa fie acceptat.
• Nu se acceptă returul produselor Cosmetice, a celor din categoria Maternitate si de ingrijire personala dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.